Kwaliteitsgarantie

Wij besteden de grootst mogelijke zorg aan het opsturen van onze producten. Planten worden zorgvuldig verpakt en verzonden in een stevige doos, speciaal ontwikkeld voor het versturen van planten. Toch kan er soms eens iets mis gaan. Is jouw nieuwe plant niet in goede staat aangekomen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op! Wij beantwoorden jouw bericht doorgaans binnen 2 werkdagen. Om jou zo goed en snel mogelijk verder te kunnen helpen, vragen we je om het volgende toe te sturen:

  • Jouw naam, e-mailadres en ordernummer.
  • Een foto van de gehele omvang van het product / de producten.
  • Een detail (close-up) foto van de specifieke schade aan het product / de producten.
  • Bij schade aan het pakket: een foto van de buiten- en binnenkant van het pakket.

Garantietermijn

De garantietermijn is 14 dagen. Contacteer ons daarom uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Klik hier om meer te lezen over onze algemene voorwaarden.