Voor 22:00 besteld, morgen in huis

Het grootste deel van ons assortiment (m.u.v. tuinplanten en XL-planten) wordt de volgende dag al geleverd als je voor 22.00 uur bestelt. In de winkelwagen en op de productpagina staat duidelijk aangegeven welke producten morgen geleverd kunnen worden. Wij leveren niet op zondag en maandag. Verzending bij een bestelling boven de €60,- is gratis. Eventuele vertragingen door de bezorgdienst liggen buiten onze macht.

Trustpilot 4.4 (Uitstekend)

Onze klanten bevelen ons aan en dat is te zien aan onze uitstekende score op Trustpilot. Al ruim 4000 klanten schreven een review.

Bewuste keuze

Wij zijn in bezit van het Thuiswinkel duurzaamheidscertificaat. Hier zijn we ontzettend trots op. Wil je hier meer over lezen? Dat kan op onze duurzaamheidspagina!

Levertijd en bezorging

Levertijden Nederland en België

Productgroep Bezorging
Kamerplanten Voor 15.00u besteld is volgende dag in huis (ma-vr)
Grote planten Binnen 1 – 8 werkdagen
Tuinplanten Binnen 1 – 8 werkdagen
Combinatie van verschillende productgroepen De langste levertijd wordt aangehouden

*Het kan soms voor komen dat een partij met planten niet voldoet aan onze kwaliteitsnorm. Dan zal de levering van dit product worden aangepast in de kalender naar de datum dat het wel beschikbaar is. Dat kun je zien in de kalender bij het afrekenen.

Transport & bezorgmoment

Bestelde planten en/of accessoires worden zorgvuldig voorbereid op verzending. Onze vervoerder, Packs, bezorgt tussen 08.00 uur en 18.00 uur. Zodra jouw bestelling is overgedragen aan de vervoerder, ontvang je een track & trace mail. Ben je benieuwd hoe wij jou planten bezorgen? Bekijk dan de link en wij nemen je mee naar de werkvloer waar je een kijkje achter de schermen krijgt.

Bij leveringen in België bestaat de mogelijkheid dat pakketten later worden bezorgd dan 18:00 uur. Houd er bij bezorging op de Waddeneilanden rekening mee dat de bestelling een dag later kan arriveren.

Laat je de bestelling bij een ander bezorgen, bijvoorbeeld als cadeau? Dan kun je hier eventueel een persoonlijk kaartje aan toevoegen, zodat de ontvanger direct weet dat jij het hebt gestuurd.

Feestdagen

Ook tijdens de feestdagen doet onze vervoerder zijn uiterste best om de bestellingen binnen de aangegeven termijn te leveren. Omdat het tijdens deze periode vaak wat drukker is dan normaal kan er soms enige vertraging optreden.

Veelgestelde vragen over de bezorging

Ik ben niet thuis op het moment van bezorging, wat nu?

Als je niet thuis bent op het moment van bezorging, wordt er altijd geprobeerd om de bestelling bij de buren af te leveren. Indien aflevering bij de buren niet mogelijk is, neemt onze bezorgdienst het pakket weer mee terug naar het depot. In beide gevallen laat de bezorger een ‘Niet Thuis Bericht’ achter in de brievenbus. Hierop staan de gegevens van de buren bij wie het pakket is bezorgd of instructies voor het inplannen van een nieuw bezorgmoment. Je ontvangt hier ook een notificatie van per e-mail.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzending van planten en plantaccessoires binnen Nederland: € 5,95
Verzending van één enkel brievenbusproduct (o.a. onze Brievenbusboompjes) binnen Nederland: €3,95

Verzending van planten en plantaccessoires naar België: €9,95
Verzending van een enkel brievenbusproduct (onze Brievenbusboompjes) naar België: €5,95

Bij zendingen naar Nederland of België met een bestelwaarde van € 60,- of meer betaal je geen verzendkosten.

Alle tarieven zijn incl. BTW.

Wat moet ik doen als mijn pakket vertraagd is?

Wij doen er samen met onze vervoerder Packs alles aan om alle bestellingen volgens afspraak te bezorgen. Het kan door onvoorziene omstandigheden of feestdagen mogelijk voorkomen dat er vertraging ontstaat. Plantje.nl is niet verantwoordelijk voor vertraging bij de vervoerder. Meld het alsjeblieft wel aan ons, zodat we dit verder kunnen onderzoeken en verbeteren.

Bezorgen jullie tijdens vorst?

Bij strenge vorst is er een verhoogd risico op kouschade tijdens het transport. Het kan dan voorkomen dat we jouw bestelling een dag of enkele dagen later moeten bezorgen. Bij deze situatie is er sprake van onmacht en moeten wij de kwaliteit van onze planten waarborgen.

Klantenservice
Plantje.nl
nieuwsbrief
Nieuwe plantenweetjes, aanbiedingen en inspiratie!
volg ons

Plantje.nl
Logo
Winkelwagen
Besteed nog € 60,00 voor gratis verzending