Klachtafhandeling

Ondanks dat alle bestellingen met de grootste zorg worden verwerkt en verzonden kan het door onvoorziene omstandigheden voorkomen dat er gedurende het proces van bestelling tot bezorging iets mis gaat of dat je niet tevreden bent met je aankoop. Indien dit het geval is, of je hebt een andere klacht, dan verzoeken wij je zo spoedig mogelijk de klacht per e-mail aan onze klantenservice te melden. Wij zoeken dan in overleg naar een passende oplossing. Wil je de bestelling absoluut retourzenden, dan kun je hier de instructies lezen.

Je kunt de klantenservice bereiken per email: klantenservice@plantje.nl. Omschrijf duidelijk de klacht en voeg in geval van beschadiging, een duidelijke foto bij. Vermeld tevens je naam, emailadres, factuurnummer en telefoonnummer. We nemen dan zo spoedig mogelijk, doch binnen 2 werkdagen, contact met je op en zul je een inhoudelijke reactie ontvangen. Voor zover mogelijk (i.v.m. beschikbaarheid en levertijd) zal zo spoedig mogelijk, doch binnen 1 week een oplossing worden geboden.

Ben je niet tevreden met de geboden oplossing dan kun je altijd een klacht/geschil indienen bij de geschillencommissie Thuiswinkel. Ga hiervoor naar de volgende website: www.sgc.nl. Ook kun je terecht bij het Europese online geschillenplatform, zie link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.