Singles Day: Verwen jezelf en je planten - Vandaag 11% korting (uitgezonderd van sales artikelen). Gebruik code SINGLESDAY25 in je winkelwagen.

Klachtafhandeling

Onze bestellingen worden altijd met veel zorg en liefde verwerkt. Toch kan het een keer voorkomen dat er iets misgaat. Ben je niet tevreden met je aankoop, of is er iets misgegaan? Ons klantenservice team staat graag voor je klaar! Je kunt ons bereiken via mail, WhatsApp of social media. Samen zoeken we naar een passende oplossing.

Omschrijf in jouw bericht de klacht en vermeld de volgende gegevens: je naam, e-mailadres en ordernummer. Stuur bij eventuele schade altijd een duidelijke foto van de schade (detailopname) en een foto van de plant in zijn geheel mee. We streven ernaar om binnen twee werkdagen te reageren en geven in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.

Retour zenden

Wil je jouw bestelling retourneren zonder contact op te nemen met ons klantenservice team? Je kunt jouw aankoop binnen 14 dagen retourneren zonder opgaaf van reden. Hier zitten wel enkele voorwaarden aan verbonden. Lees hier meer over de voorwaarden van ons herroepingsrecht.

Ben je niet tevreden met de geboden oplossing? Dan kun je een klacht of geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel via: www.sgc.nl. Je kunt ook gebruikmaken van het Europese online geschillenplatform via: ec.europa.eu.