Klachtafhandeling
Onze bestellingen worden altijd met veel zorg en liefde verwerkt. Toch kan het een keer voorkomen dat er iets mis gaat. Ben je niet tevreden met je aankoop, of is er iets mis gegaan? Ons klantenservice team staat graag voor je klaar! Je kunt ons via mail, Whatsapp of social media bereiken. We zoeken dan samen naar een passende oplossing.
Omschrijf in jouw bericht de klacht en vermeld de volgende gegevens: jouw naam, e-mailadres en ordernummer. Stuur bij eventuele schade altijd een foto van de schade (detailopname) en een foto van de plant in zijn geheel mee. We streven ernaar binnen 2 werkdagen op je bericht te reageren en zullen in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie geven.
Retour zenden
Wil je jouw bestelling retour zenden, zonder contact op te nemen met ons klantenservice team? Je kunt jouw aankoop binnen 14 dagen retourneren, zonder opgaaf van reden. Hier zitten een aantal voorwaarden aan verbonden. Lees hier meer over de voorwaarden van ons herroepingsrecht.
Als je niet tevreden bent met de geboden oplossing, dan kun je altijd een klacht/geschil indienen bij de geschillencommissie Thuiswinkel. Ga hiervoor naar de volgende website: www.sgc.nl. Ook kun je terecht bij het Europese online geschillenplatform, zie link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.