Kwaliteitsgarantie

Zit er garantie op planten?

Wij besteden alle mogelijke zorg aan het opsturen van onze producten. De plant wordt verzonden in een stevige doos die ontwikkeld is voor het versturen van planten. Daarnaast komt de plant met speciaal transport, dit transport is er in gespecialiseerd de plant goed af te leveren! Is de plant toch beschadigd aangekomen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Binnen 2 werkdagen na ontvangst van de klacht of vraag ontvang je een inhoudelijke reactie van ons. Om de klacht goed in behandeling te kunnen nemen vragen we je het onderstaande toe te sturen:

  • Een foto van de buitenkant van het pakket waarbij het pakketlabel zichtbaar is.
  • Een foto van het geopende pakket waarbij de inhoud en de binnen verpakking in het pakket duidelijk zichtbaar zijn.
  • Een foto van de gehele omvang van het product.
  • Een detail foto/ close-up van de specifieke schade aan het artikel.

Garantie

Plantje.nl staat volledig in voor de kwaliteit van haar producten! Onze planten komen rechtstreeks bij de kweker vandaan en worden met zorg verpakt en verstuurd. Na aflevering zijn de verzorging en leefomstandigheden van de plant niet door ons te controleren. Gaat de kwaliteit van de plant (snel) achteruit binnen 2 weken? Neem dan contact met ons op! Met onze kennis en eventueel het advies van een kweker kunnen wij jou adviseren, zodat je daarna weer kunt genieten van jouw plant.

Is er direct na aflevering al iets mis met de plant? Laat dit ons dan direct weten. Dan komen wij binnen 2 werkdagen met een passende oplossing.

“Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten”.